6 Ιουνίου 2026
Η Wellbeingr συμμετείχε για 2η συνεχόμενη χρονιά, με την ομάδα των εθελοντών/τριών της, στην ξεχωριστή ανοιχτή εκδήλωση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας Ευρώπης “Growing Healthier Together” που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία, στο Αλσος Κηφισιάς, το Σάββατο 6 Ιουνίου 2026 (11:00 εώς 20:00).
Η εκδήλωση αποτέλεσε έναν ζωντανό χώρο συνάντησης, δημιουργίας και ευαισθητοποίησης, αναδεικνύοντας τη σημασία της πρόληψης, της υποστήριξης και της πρόσβασης σε φροντίδα ψυχικής υγείας για παιδιά και νέους.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, παρουσιάστηκε στη σκηνή από τη Γλυκερία Ρέππα, Λέκτορα Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφου, Κύπρος | Επιστημονική Σύμβουλο της Wellbeingr ΑΜΚΕ | Ψυχολόγο και Συγγραφέα, η βιωματική δράση “Το Φανάρι της Φροντίδας”, μία ξεχωριστή διαδραστική εμπειρία για μικρούς και μεγάλους, με στόχο την ενίσχυση της ψυχικής ευεξίας και της αυτορρύθμισης μέσα από παιχνίδι, μουσική και κίνηση.
Με τη χρήση χρωματιστών συμβόλων, οι συμμετέχοντες γνώρισαν με βιωματικό και χαρούμενο τρόπο ένα απλό μοτίβο αυτοφροντίδας: να σταματούν, να παρατηρούν αυτό που νιώθουν και να επιλέγουν μια πράξη φροντίδας για τον εαυτό τους.
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, το περίπτερο της Wellbeingr γέμισε με χαμόγελα, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές σύνδεσης χάρη στους μικρούς και μεγάλους επισκέπτες μας και φυσικά με την συνδρομή της πολύτιμης ομάδας των εθελοντών/ντριών μας που με ενθουσιασμό και θετική ενέργεια πλαισίωσαν τις δράσεις μας, όπως κάθε φορά.
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες όπως το «Θερμόμετρο του Άγχους», η άσκηση «Χαμόγελο, Καλοσύνη & Αγάπη», η κατασκευή Anti-Stress Ball και το Mindfulness Corner με την Μαρία Στέλλα Χειλαδάκη, Founder Annassa Experience|Wellbeing Orchestrator και την Ειρήνη Λοϊσίου, Mindfulness & Body Intelligence Coach, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν απλές πρακτικές αυτοφροντίδας, ενσυνειδητότητας, συναισθηματικής σύνδεσης και διαχείρισης του άγχους, παίρνοντας μαζί τους μικρούς σπόρους ευεξίας που μπορούν να ανθίσουν στην καθημερινότητά τους.
Νιώθουμε μεγάλη ευγνωμοσύνη προς το WHO Greece και την ομάδα του για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία σε μία τόσο σημαντική πρωτοβουλία που μας θυμίζει πως η υγεία και η ευμερία καλλιεργούνται μαζί. Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια για το σημαντικό έργο του WHO Greece γενικά στην Ελλάδα για τα ευαίσθητα ζητήματα ψυχικής υγείας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους/στις εθελοντές/ντριες μας που συνέβαλαν ώστε να μεταδοθεί το μήνυμα της φροντίδας, της σύνδεσης και της ψυχικής ευεξίας.
Η συμμετοχή της Wellbeingr στην εκδήλωση αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της για την διάδοση των Κατευθυντήριων Γραμμών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ψυχική Υγεία και την Ευεξία στα Σχολεία, με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών και φορέων χάραξης πολιτικής.
Για highlights της συμμετοχής της Wellbeingr στην εκδήλωση “Growing Healthier Together”, πατήστε εδώ.
Για να παρακολουθήσετε όλο το δρώμενο “Το Φανάρι της Φροντίδας”, πατήστε εδώ.
Για το πρόγραμμα της σκηνής της εκδήλωσης “Growing Healthier Together”, πατήστε εδώ.
Για το πρόγραμμα των περιπτέρων της “Growing Healthier Together”, πατήστε εδώ.
#WellbeingAtSchools #WellbeingatEducation #Wellbeingforall